Kızlar dua edin bu sefer sağlıkla ilerlesin inşallah. Betanin düşükten sonra 88 den 225 e çıkması olası bı durum değil heralde. Gebelik yoksa düşmesi gerekmez mi? Bu 48 saatte artmış. Salak oldum valla regl yok yumurtlama var dendi ama kanamanin bittiği gün söyledi bunu. İyice kafam allak bullak oldu. Ben şimdi hamile miyim biri bana bunu aciklayabilir mız lütfen 🤦