Pnrdrsn evet ben regl olmadan hamile kaldım ☺️ 1 ekim kürtaj oldum bebeğin gelişimine göre yumurtlama tarihim 5 ekim gözüküyor. Yani hemen düşmüş betam ve yumurtlama başlamış. Benim leke ve hafif kanamam olduğu için regl oldum sanıyordum 11 haftalık olunca öğrendim hamile olduğumu baya bi sürpriz oldu beklemiyordum Rabbim herkese nasip etsin bu mutluluğu inşallah ☺️ birini aldı ama hemen arkasından bi daha verdi mucize. İnşallah sağlıkla kucağımıza da almak nasip olur