Pnrdrsn canım aynı şeyleri yaşamışız ama sadece senin betan daha yüksekmiş. Benimde max 420 oldu. Sonra düşüşe geçti. Mesela bende yumurtlamayı merak ediyordum 2 doktora sordum. Birisi düşük sonrası regle kadar yumurtlama olmaz dedi, diğeri olabilir dedi. Yani bence sizin de normal bir süre. Sıfırlanmamış olabilir. Gidip kan verin, 2 gün sonra tekrar verin. Eğer ki yükseliş varsa 2 katı tekrardan gebelik var demektir. Ancak bu şekilde netleştirebilirsiniz. Ama betanız sıfırlanmadıysa, tekrardan gebelik oluşmamıştır.