ilaymom Babyycatt kaşar, muz, avokado, çiğ badem fındık, somon balık, aksam yemeklerinde yoğurt veya ayran mutlaka 👍🏻 düzenli ve dengeli beslendim 12 kilo aldım 3630 doğdu bebeğim
Gizem1992 Babyycatt sabah 2 tane haşlanmş yumurta her gün 1 tane muz yiyorum iki günde bir gece yatmadan süt içiyorum kocaman bardak. Bugün kontrolüm vardı 32 haftalık 2100 kg bebegım doktorum iyi kilosu hatta 1 hafta önde dedi
Elzeminval Pinarkorkmazer hiç alakası yok bence doktorlar cahil muamelesi yapıyor insana ama arkadaşım mesela son haftalarında son üç hafta diyebilirim hergün bebeği kilo alsın diye ananas yemiş bebek 5 kiloya çıkmış gerçekten nasıl alakası yok ya olur mu öyle şey
Nilbebek27 Elzeminval ananas ne alaka doğuma yardımcı olduğunu biliyorum da Ana’s yiyerek te 5 kg alamaz ya
Pinarkorkmazer Elzeminval doktorlar neden cahil muamelesi yapsın canım en az dört beş doktora gittim hepsi de alakası yok dedi sadece üç sebeple bebekte gelişim geriliği olur dedi. Ben kilo almasından bahsetmiyorum gelişim geriliğinden bahsediyorum. Türkiye’de beslenme ile alakalı diyorlar evet ama Amerika’da alakası yok dediler gerçekten de buna katılıyorum ben gebeliğimin son iki ayı hiç beslenmedim hatta yeri geldi bir gün hiç yemek bile yiyemedim belirli sebeplerden dolayı ama bebeğim yine de 3 kilo doğdu eğer beslenme ile alakalı olsaydı son iki ay bu kadar kilo almazdı. Son iki ay sadece makarna ve yumurta yedim maddi sebeplerden yine de kilo aldı.
Zananur Elzeminval bence de bir arkadaşım süt ve süt ürünlerini artı kuru yemiş ceviz vs kullanıyordu doktor artık yeme demişti bebek aşırı gelişmiş diye beş aylık doğum yaptı şu an iki yaşında kızı bence beslenme çok önemli şahsi düşüncem tabi katilmayabilirsiniz
ikibaloglanannesi Babyycatt Kaşar peyniri Süt Kefir Ceviz Fındık Muz Sade soda Haşlanmış yumurta Balık
Ed5252 Pinarkorkmazer merhabalar umarım sağlıkla kucağıniza alırsınız 🌸 sizin plesentanizda bir sorun var mı acaba sizin için sorunun kaynağına ne söyledi
Pinarkorkmazer Ed5252 yok benim bebeğimde herhangi bir sorun görülmedi sonraki ultrasona girdim ve haftasını yakalamıştı ama üç sebeple bebekte gelişim geriliği olur senin beslenmenle alakası yok dedi özellikle sordum