Minnakpopus Babyycatt ceviz,muz,avokado,kaşar peyniri,kefir bunlar en etkilileri tabiki bunların yanında protein olarak etini yumurtanı da eksik etmemeli
Hulu61 Bence kırmızı et en çok kiloyu aldıran özellikle kuzu eti yumurta kaşar peyniri bunlar baya kilo aldırdı benim kızıma 2 haftada 600 gram aldı bu 3 lü ağırlıklı beslendim
Nilbebek27 Babyycatt keyfinize bakın derim yani evet sağlıklı yararlı şeyler tüketin ama bebeğin kapasitesi bellidir o almak isteyeceğini alır. Yani rahminize düşünce kilosu bellidir aslında. İlk gebeliğimde herşey yedim abur cbur ama sür ve süt ürünler yumurta yiyemedim midem çok bulandı 9 ay bunlardan uzak durdum çocuğum 3750 kg 52 cm doğdu bu gebeliğimde de 9 aydır o kadar dikkat ediyorum ki yediğim tek şey kaşar muz süt ve süt ürünleri yoğurt çerez meyve bakliyat bebeğe kilo aldıracak listedeki herşey bebeğim hala 2700 kg yani siz naparsanı yapın onun kapasitesi belli aslında
Pinarkorkmazer Nilbebek27 ben doktora sordum ve doktor senin beslenmenin bebeğin gelişmesiyle hiçbir alakası yok dedi 😂 hatta sorduğum soruya güldü yani
reyhan_t Nilbebek27 evet gerçekten böyle doktorlar da böyle söylüyor bebeğin genetik olarak bir potansiyeli var senin dünyaları yemen o potansiyeli aşmasını sağlayamaz. Tabii ki yememize dikkat etmeliyiz kesinlikle ama bunu da unutmamak lazım. Kuzenim 9 ay boyunca kustu bebeği 3700 doğdu
Helen1 Pinarkorkmazer benim doktorumda günlük hayatında nasıl besleniyorsan öyle devam etmemi söyledi bebek var diye ekstra özen göstermene gerek yok o alacağını senin depolarından alır demişti
Elzeminval Pinarkorkmazer hiç alakası yok bence doktorlar cahil muamelesi yapıyor insana ama arkadaşım mesela son haftalarında son üç hafta diyebilirim hergün bebeği kilo alsın diye ananas yemiş bebek 5 kiloya çıkmış gerçekten nasıl alakası yok ya olur mu öyle şey
Pinarkorkmazer Helen1 evet benimki de böyle diyor. Amerikadayım ben Türkiye’de doktorlar bebek kilo alsın diye muz kefir ceviz protein vs yememizi söylüyorlar dedim. Bu besinler zaten normalde yemen gereken şeyler dedi 😂 bebeğimde üç hafta gelişim geriliği bardı o yüzden sordum. Bebek üç nedenle gelişmez dedi birincisi plasenta ikincisi enfeksiyon üçüncüsü damarlarla alakalıdır dedi.
Ed5252 Pinarkorkmazer merhabalar umarım sağlıkla kucağıniza alırsınız 🌸 sizin plesentanizda bir sorun var mı acaba sizin için sorunun kaynağına ne söyledi