12betul yaa gözün aydın çok sevindim senin için Allah da analı babalı büyütmeyi nasip etsin 💗
Ben de 38+4üm bir gün vardı aramızda
Ama bizimkinden ses yok bugün sancıya benzer ağrılarım vardı ama bakalım ne yapacaz biz yarın kontrole gideceğiz biz de ptesiden çağırmıştı doktor
Şekerden dolayı irileşiyor, normal doğum istediğim için suni verip alalım dedi yoksa gittkçe buyur sezaryenle alınması gerekebilir dedi 🥹🥹