Verda9224 babygirl02 Bende gonal 450 kullandım 1350 TL verdik raporlu olarak eczane getirtemiyor mu ki ?
Verda9224 babygirl02 babygirl02 Umuttepe Nergis Eczanesi 0262 359 11 00 yarın burayı ara bi sor istersen canım ben ordan aldım
Verda9224 babygirl02 Hastanelere yakın yerdeki eczaneleri arayabilirsn oralarda şans daha fazla bende ovitrelle bulamadım mesela biraz sıkıntı bu iğnelerin tedariği Rabbim yardımcımız olsun valla
Sultaninl Bluedream_ bende 8 ocakta aşılama oldum şuan bir belirti yok ama sürekli kötü bir his var içimde inşallah tutmuştur hep beraber güzel haberleri alırız
bebegimolacak Bluedream_ doktor 10. Günden sonra yap dedi ben yarın veririm ya. Çatlarma iğnesinin 12. Günü yarın
Bluedream_ bebegimolacak bana ozeldeki doktorum yarin yap kan testini dedi cok agrim vardi bugun senin nasil belirtiler?
bebegimolacak Bluedream_ sen ne zaman yapıcaksın, bu benim ikinci aşılamam artık pozitif görmeye o kadar ihtiyacım var ki..
Bluedream_ bebegimolacak bana doktorum ayin 21inde kan ver dedi yani 15.gün benim ilk asilama 12.gunde kesin cikarmi acaba
Bluedream_ bebegimolacak insallah pozitifi gorursun dua edicem suan bebek haberi bekleyen herkes icin🥹🥰