bebegimolacak Bluedream_ benim de 8.gün bel kasık ağrısı ama ayaklarıma inen ağrılar oldu bugün.içim içime sığmıyor perşembe test yapcam
Elifjkl bebegimolacak hemen test yapma 15 günü yap boşuna umutlanıp üzülme doktora sordum çünkü iğnenin etkisi geçmezmiş
bebegimolacak Elifjkl evet ilk aşılamada erken yapmıştım üzülmüştüm. Ayın 6snda aşılama oldu ben 16snda test yapcam bakalım
bebegimolacak Bluedream_ çok iyi anlıyorum bi diyorum ki acaba regl mi bi diyorum acaba tuttu mu.. rabbim güzel haberler almamız nasip etsin
Bluedream_ Beyzanrcnp Emerhaba belirtileriniz nelerdi acaba bende pcos var ilk asilamam 8. Gundeyim Cok bel agrim kasik agrimm var regl olcakmis gibi
Bluedream_ Beyzanrcnp yaaa ins benimde tutmustur😍bugun gogus hassasiyetimde basladi ama bakalim hayirlisi
Beyzanrcnp Bluedream_ inşallah canım hepimiz hayırlısıyla kucağımıza sağlıklı bir şekilde çocuğumuzu alırız
Sultaninl Bluedream_ bende 8 ocakta aşılama oldum şuan bir belirti yok ama sürekli kötü bir his var içimde inşallah tutmuştur hep beraber güzel haberleri alırız
Verda9224 babygirl02 Aslında kolay bulunan bi ilaç Kocaelide yaşıyorum ben burdan hastaneye yakın bi eczaneden aldım
babygirl02 Beyzanrcnp İstanbul’da yaşıyorum canım 1 tane buldum gonal 450 ve çatlatma ignesine 6 bin dedi raporlu olduğu halde internetten bakıyorum raporsuz o fiyatta almadım bende
Verda9224 babygirl02 Bende gonal 450 kullandım 1350 TL verdik raporlu olarak eczane getirtemiyor mu ki ?