Mrvpltt tgbactn evet canim bende doktora ulastim ozel durumum vardi onu yazdim o da sagolsun kırmadı kabul etti sonra gebe kaldim o sekilde devam ediyoruz
tgbactn Mrvpltt birşey soracaktım canım, üni hastanesinde ayrı bi odaya alıyorlar sancını orda bekliyorsun kimseyi yanına almıyorlar diyorlar doğru mu bu.
kbrarc Mervekara95 Ya ben çok alışmıştım ona hamileliğimin başından beri ona gidiyorum şimdi doktor beğenemiyorum kontrollerde gidicek doktor bulamıyorum resmen
kbrarc Mervekara95 ilhan beye geçiş yapmadım çok kalabalık hasta kabul etmez kesin diye kime geçiş yapacağımı da bilmiyorum. Memnun musunuz ilhan beyden?
Mervekara95 kbrarc İlhan bey de iyi bir doktor ama ben tam ısınamadım. Baştan beri hastası olsam farklı olurdu herhalde bilmiyorum 🤷🏻♀️
melike1234 kbrarc Artık Zeki bey gebelik takibi yada muayene yapmayacakmış sadece ameliyatlara girecekmis malesef
kbrarc [bilinmeyen] Merhaba. Sizinle forumda yazışmıştık tokatta ilhan beye hastaneye gidiyordunuz. Nasılsınız? Nasıl gidiyor? İlhan beye devam ediyor musunuz doktor olarak? Özel mesaj göndermeyi beceremediğim için yorum olarak yazıyorum 😂