kbrarc [bilinmeyen] Merhaba. Sizinle forumda yazışmıştık tokatta ilhan beye hastaneye gidiyordunuz. Nasılsınız? Nasıl gidiyor? İlhan beye devam ediyor musunuz doktor olarak? Özel mesaj göndermeyi beceremediğim için yorum olarak yazıyorum 😂
Mervekara95 kbrarc merhaba canım ben İlhan beye sonradan geçmiştim ama şuan ona gitmiyorum sonradan gidince ısınamadım
kbrarc [bilinmeyen] aaa öyle mi? Doğrudur ama insan alıştığı düzeni arıyor virüsten kaynaklı zaten hastaneler sıkıntı tokat ’ta alternatif de çok az bende stres yapıyorum kime gideceğim diye
kbrarc [bilinmeyen] aaa öyle mi? Doğrudur ama insan alıştığı düzeni arıyor virüsten kaynaklı zaten hastaneler sıkıntı tokat ’ta alternatif de çok az bende stres yapıyorum kime gideceğim diye
kbrarc [bilinmeyen] aaa öyle mi? Doğrudur ama insan alıştığı düzeni arıyor virüsten kaynaklı zaten hastaneler sıkıntı tokat ’ta alternatif de çok az bende stres yapıyorum kime gideceğim diye
kbrarc [bilinmeyen] aaa öyle mi? Doğrudur ama insan alıştığı düzeni arıyor virüsten kaynaklı zaten hastaneler sıkıntı tokat ’ta alternatif de çok az bende stres yapıyorum kime gideceğim diye