sssherlock tgbactn bence ısrarcı ol canım çünkü ben dedim yani 1 buçuk ay bekledim nerdeyse diye artık verdiler şansıma sanırım. Bi de ilk muayenemde de öğrendim ki ilk kez gidenler var demekki dedim veriliyomuş yani ya tanıdıkla alıyolar ya da şansa demekki
sssherlock tgbactn canım ben de çok bekledim sıra alabilmek için çünkü şuan en iyilerden biri o sabrettim gerçekten yoğun ama sonunda aldım bence şansını denemekten vezgeçme. Süleyman barına gittim ilk 5 ay o da iyi ama malum o da çok yoğundu ve asla detay vermiyodu tecrübesinden dolayı gittim ama zeki bey saolsun herşeyi sorup söylüyo. Umarım gönlüne göre olur 🙏
tgbactn sssherlock 5 ay yurtdışında eğitimde olacakmış die birşey duydum doğru mu acaba yoksa randevu vermemek için mi uydurdular ki
sssherlock tgbactn ben şuan senden duydum ama öyle bse olsa bzi başkasına yönlendirirlerdi sanki. Arayıp haberleşicem kendisiyle randevu için hani yoksa olmıycaksa söylerdi diye düşünüyorum ben olmıycam diye
sssherlock tgbactn 24.haftaya zeki beyle başladık canım şuan 30 haftalığız. İlk muayene 150 lira sonrasında 120 gibi bsey evet
tgbactn sssherlock sağa salim alırsn inşallah kucagına cnm, teşekkür ederim verdiğin bilgiler için. Bi boş bi dolu mu oluyo muayene ücreti, bide dgum ne kdr acaba biliyor musun. Çok soru sordum biliyorum ama hakkını helal et lütfen 😊
sssherlock tgbactn amin canım cümlemiz inşAllah rica ederim ne demek 😌 ilk muayene ücreti dediğim gibi sonrası da sabit sanırım ama inan doğum ücretini hiç konuşmadık hiç de duymadım yaa. Helal olsun estafrullah 😊🙏
tgbactn sssherlock özel hastanede bi muayenede ücret alınıyor diğerinde10 gün içinde gidersen alınmıyor ya acaba ordada öylemi die sordum canm 😊
sssherlock tgbactn ha evet evet anlamamışım ben canım aynen öyle kendi bi sıkıntı görünce çağırıyo zaten yoksa da diğer bi muayene vaktine kadar yine alınmıyo diye biliyorum ayda bir yatırıp acil bi durumda direk gidebiliyosun benim de bildiğim. Zaten takipli olunca numarasını veriyo zaki bey acil bişe olursa da ulaşabiliyosun saolsun
tgbactn sssherlock eğer kendsi dedikleri gbi yoksa bana burdan bilgi verir misin canm duyarsan birşey
sssherlock tgbactn rica ederim canım inşAllah da alırsın olumlu olur herşey dene tabiki alana kadar ne kaybedersin 😊
Mrvpltt tgbactn benide rica uzerine aldi canim zeki bey ama dun bi arkadasim da gitmek istedi acil durum yoksa almiyim demis hastam cok demis
sssherlock tgbactn tamam canım Allah nasip ederse on gün sonra falan muayenem var aralık başında daha doğrusu aksi bi durum olursa söylenen gibi sana yazarım burdan inşAllah
ikizannesi2 zhrgzl Canım tokatta 2 seçenek var ya medikal park mehmet nalbant ya da üniversite hastanesi Asker Zeki bey. Benim fikrim bu.
Mrvpltt tgbactn evet canim bende doktora ulastim ozel durumum vardi onu yazdim o da sagolsun kırmadı kabul etti sonra gebe kaldim o sekilde devam ediyoruz