SedaYldrm zhrgzl yarına muayenesi yok pazartesi iş başı yapacakmış pazartesinden sonra hergün alıyor diye biliyorum
zhrgzl SedaYldrm ben 10 gün sonra gitmeyi düşünüyorum. Sence ilk gittiğimde özele mi normal mi gideyim. Benim için sorun şu. Zileden geliyorum ve ilaç kullanıyorum sabah 8:30 a kadar tahlil vermiş olmam gerek. Hadi sabah verdim diyelim özele gittiğimde akşama kadar beklemem gerekecek. Ne yapayım sizce ilk gitmem de ?
SedaYldrm Seymavahit60 ilk normal doğumsa 1500 ikinci normal 1000 ilk sezeryan 1000 ikinci sezeryan 500 lira geçen gitmemde sormuştum ☺️
Seymavahit60 SedaYldrm esim hatice hanım olsun dyo ona git dyo asker zeki beye de cok iyi diyorlar bilemiyorum
SedaYldrm zhrgzl hangi tahlilleri vermeniz gerektiğini biliosanız sabahki poliklinikte verin bence sonuçlarını akşamki muayenede gösterin sonuçta aynı hastane olduğu için bakıyor benden idrar kültürü istemişti ben sabah başka doktora rica ettim istettim yaptırdım sonuçlarına Hatice hanım baktı
SedaYldrm Seymavahit60 hepsi için aynıymış canım sen yine gidersen kayıt açılan yere sor orda sorunca söylüyorlar değişik bir ücret sistemleri var normal Doğum zamansız olduğu için sezeryandan daha pahalıymış
SedaYldrm Canım burdan yasak sanırım adminler kızıyordu instan varsa ordan yazayım sedayldrm60 benim instam
tgbactn zhrgzl merahaba, doktorunuzdan memnun musunuz acaba, banada bilgi verir misiniz.ücreti ne kdr doğum ne kadar, doğuma kendisimi giriyor asistanları mı yoksa, aklımda birsürü sorular var 🤦♀️
Mrvpltt tgbactn ben memnun kalmadim hatice hanimdan ilk gebeligimde gitmistim suan gebeyim zeki beye gidiyorum muthis bir doktor
tgbactn Mrvpltt zeki beyden randevu alamıyorum ☹️ ilk baştan takip etmediği hastaya bakmıyormuş, yeni taşındım tokata bende zülal hanıma gittim ama zeki beyi herkesten duyuyorum malaef kaçırdım şansımı ☹️
tgbactn Mrvpltt birşey soracaktım canım, üni hastanesinde ayrı bi odaya alıyorlar sancını orda bekliyorsun kimseyi yanına almıyorlar diyorlar doğru mu bu.
Mrvpltt tgbactn evet dogru hastasi cok oldugu icin almiyormus benimde ozel durumum vardi benide rica uzerine aldi
sssherlock tgbactn canım ben de çok bekledim sıra alabilmek için çünkü şuan en iyilerden biri o sabrettim gerçekten yoğun ama sonunda aldım bence şansını denemekten vezgeçme. Süleyman barına gittim ilk 5 ay o da iyi ama malum o da çok yoğundu ve asla detay vermiyodu tecrübesinden dolayı gittim ama zeki bey saolsun herşeyi sorup söylüyo. Umarım gönlüne göre olur 🙏