Eylul41 bazen her doktorun farklı şey soyledigini düşünerek kızıyoruz ama doktorlara da güvenmek gerekiyor. Ben karaciğerden iki sefer ameliyat oldum ve enzimleri benim de çok yüksekti ilk tahlillerden şu ana kadar ki hala yüksek. Ayda bir kan vermeye dikkat ediyorum hem karaciğer enzimleri baktırıyorum hem de genel tarama yaptırıyorum. Böyle böyle hamileliğin sonuna geleceğiz herhalde 😅
Mesela bu TSH değeri Gebelikte 2.50’un üstünde olmaması gerekiyor Diye her yerde yazıyor ama hem dahiliye hem kadın doğum bulunan haftaya göre değişiklik gösterebileceğini, Hatta aynı gün içerisinde verilen iki teste bile değerlerin birbirini tutmayacağını, şu an tehlikeli bir sınır olmadığını ya da bir aylık yüksek değerin anında bebeği etkilemeyeceğini söylüyor