ayseayseaysee bende aylik kan tahlili ve 15 de bir idrar veririm. Suan baktim alt ast degerlerim gayet iyi baya rahatladım. Ellerimin ici neden kipkirmizi oldu ona anlam veremiyorum. Pazartesi kontrolumuz var doktor canli canli gorse daha iyi olacak belkide ufak bir şeydir