ayseayseaysee Parinas umarım. 2.doktoruma da sordum değerlerimi gönderdim. İnanılmaz yüksek değer değil. 2.trimester için beklediğimiz değerler dedi ama işte ana yüreği pimpiriklendi bir kere 😅
YgzAlp2536 ayseayseaysee evet öyle daha iyi olur sağlık ocağı farklı yüksek sonuç vereblyo. Trimestere göre normal dediyse normaldir ben sadece yaşadığımı paylaştım . Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸🩷
DNAT Bende 4.07 ile ilaca başlamıştım bugün 15. Günümdü kan verdim 3.36 olmuştu ilaca devam edip dozunu yükselttik. Gebelikte 2.5 altı olması gerekiyormuş sınırda dedi doktorum bu nedenle doğuma kadar ilaç kullanacağım bende🩷
Lleeyyllaa ayseayseaysee Başka bir doktora daha mı sorsanız bakın buradaki cevap veren kişiler hep aynı yönde bilgi veriyor
ayseayseaysee Lleeyyllaa birbirinden farklı hastanede olan 2 farklı doktora sordum ikisi de normal sınırlarda haftana göre dedi. Tabi ben yine de randevumu aldım gideceğim her ihtimale karşı gidip tekrar hastanede tahlilimi vereyim baktırayım
neso_ ayseayseaysee her doktor farklı bi yol izliyor herhalde benimde t4 üm sizinkine yakın bi değerde çıktı en son tahlilimde doktor biraz arada kaldı ama hamileliğimden dolayı haftada iki gün en az dozdan kullanayım diye ilaç verdi bir ay sonra kontrole çağırdı.
ayseayseaysee neso_ benim de kendi doktorum bir problem yok ama dahiliyeye git belki en düşük dozdan ilaç verir ama benim sorun olarak gördüğüm bir değer değil dedi. Başka bir doktora sordum o da aynı şeyi söyledi yüksek sorunlu bir değerin yok dedi. Demek ki dediğiniz gibi her doktorun işleyişi farklı. Belki her vücudun toleransı farklıdır onu da göz önünde bulunduruyorlardır. Sağlık ocağında yapılan testlerde belki 1 değer eksik sayıyorlardır vs vs 😅
neso_ ayseayseaysee her doktor farklı bi yol izliyor herhalde benimde t4 üm sizinkine yakın bi değerde çıktı en son tahlilimde doktor biraz arada kaldı ama hamileliğimden dolayı haftada iki gün en az dozdan kullanayım diye ilaç verdi bir ay sonra kontrole çağırdı.
Elsa_ ayseayseaysee valla benim tsh 3,63 den 4,73 kadar çıkmış normal dediler bir sorun görmediler perinatoloji takipliyim 🤷🏻♀️ diyetisyenimle konuştuğumda da hamilelik hormonlarından kaynaklı çıkabilir değerlerin normal demişti
ayseayseaysee Elsa_ sabah dahiliyeye gittim. Doktor aralık ayındaki 3.5 luk değerim için haftana göre normal dedi ama yeniden bakalım dedi. Kan verdim. Eğer yine 3/3.5 bandında gelirse içimiz rahat olsun en düşük dozdan bir ilaç yazarım, gebelik sürecinde kullanırsın dedi
Elsa_ ayseayseaysee tekrar doktorla konuşayım olmadı bende dahiliyeye görüneyim. ne gibi sorunlar oluyormuş yüksek çıkınca bilginiz var mı?
ayseayseaysee Bugün verdiğim tahlillerdeki sonuçlar çıkmış. Herhalde bir sorun yok diye düşünüyorum. Yarın sonuçlarımı göstereceğim Anti tiroglobulin antikor 2.57 Tiroid peroksidaz antikorları (Anti TPO) 0.99 Serbest T4 0.760 TSH 1.95