Felipesra ben hamileliğimi öğrenince bıraktım. Zaten mide bulantılarım oluyordu onunda etkisi oldu hiç içmek istemedim . 5. Ayla birlikte mide bulantılarım bitince tekrar istek geldi içmek için ama içmedim şuan 8. Ayımdayım hala ara ara geliyo istek ama içmiyorum. Bi doktorun “bebeğinize vermeyeceğiniz hiç bir şeyi hamilelikte tüketmeyin “ cümlesini dinledikten sonra hak verdim bunu düşünerek hareket edebilirsin. Bebeğinin ve senin sağlığın için biraz dayanabilirsin. İlk zamanlar zorlanırsın ama olabildiğinde direnmeye çalış o istek hissine . Azaltmaya çalış ama en güzeli tek seferde kesmek . Tek seferde yapamıyorsan gün gün azalt , kendine uğraşacak bişeyler bul mesela aklına geldiğinde bişeyler atıştır kuruyemiş falan. Ben içtim bişey olmaz diyenlere de sakın kulak asma gerekirse destek al. Eşinin ve çevrenin desteğide önemli . Mesela benimle birlikte ilk zamanlar eşimde bıraktı içmedi ama oda 6. Aydan sonra tekrar içmeye başladı dayanamadı , ama yanımda içmedi hiç evde de içmedi . Kokusunu duyana kadar ya da içen birini görene kadar aklıma daha az geliyordu benim.