Felipesra ben azaltma diye bir şey olduğuna inanmıyorum. 14 senedir içiyodum günde yarım veya 1 paket direkt bıraktım. delirdim sizin gibi canım aşırı istedi ama eve almadım. almayınca içmiyorsunuz. bu şekilde çözüm bulabildim şu an 38 haftalığım. eve almayın, krizlere bir şekilde dayanmak zorunda kalacaksınız elinizde sigara olmadığı için, sonra da geçecek. emin olun geçiyor 1 hafta dişinizi sıkın