La_sumom benim ilk kızım emziğe aşırı düşkün dü ikinci olursa asla vermem diyordum ama ikinci doğumum dün emzik aldım emzik bana göre çok kurtarıcı bebeğim almadı damaklı emziği gidip farklı bir tane aldım çünkü durmuyor hani sürekli ağlıyor uyku yok hep emmek istiyor emerkende memeyi sürekli çıkarıp alıyor gaz sancısı oluyor bugün doktor kontrolünde sordum durmuyor böyle şikayetlerimi anlatım bir ay olduktan sonra öneriyoruz dedi sakinleşmesi gerekiyor diye şuan tutup bırakıyor alışır inşallah diye dua ediyorum iyi kurtarıcı bence🤦