La_sumom armasından değil ama atıyor açıktı ağlıyor otobüstesin ya da 2 dk’lık bir işin var emzik o kadar süre tutar oyalar onu . Diğer türlü hemen koşturuyorsun aman emzireyim diye . İnan çok yıpratıcı oluyor . İlerleyen zamanlarda mesela geceleri karın doyurmak için değildi sırf ağız alışkanlığından uyandırıyor seni uykudan emzik olsa iki sallasan duracak aslında . Belli birşeyde kullanıyor küçücük bebek bile insanı . Yani ben aşırı aşırı yıprandım emzik ve biberon tutmadıpı için o yüzden düşüncem bu şekilde açıkçası .