1prenses1prensannesi__ La_sumom aynen bende yeni vermye başladım bebeğim 43 günlük tutup bırakıyor alıştırmaya çalışıyorum yoksa gerçekten çok zor olmaya başladı
zeynosileannis La_sumom emme olayını iyice çözdükten sonra verilebilir çokta bekleyince bir daha tutmuyorlar ama hastanede vermeyin kızıyor hemşireler 😂