minikelebek_ Hizliveofkeli Eda42_ 1kopek1bebek Gulcan355 @Kartanesi-24 prensesannesi-01 Kızlar ben dayanamadım artimed kaset testte yaptım  Gidip kan vericem bana dua edermisiniz
prensesannesi-01 minikelebek_ kız pozitif çıkmış umarım sevincin kursağında kalmaz güzel haberler ile gel. Canım sen ovulasyon testi takibi yaptın mı yaptıysan yumurtlama çatlama hangi gün oldu üstünden kaç gün geçti çok soru sordum kusura bakma ya
Eda42_ minikelebek_ Ayy inşallah yalancı pozitif değildir kanda pozitif sonuçlar alırsın inşallah 🤲🏻🤲🏻
Mom6535 minikelebek_ bu marka çoğu zaman pozitif veriyor negatifken bile o yüzden pek bişey söylemek mümkün değil erken gebelik testi yapın prodoctor
minikelebek_ Mom6535 geçen ay artimed erken gebelik testi yapmıştım pozitif çıkıp yanıltmıştı kaset teste yapmıştım onlar hep negatifti ama bugün ikiside pozitif çıkınca heyecanlandım sanırım şimdi kan vermeye gidiyorum
Mom6535 Gizem1504 6 7 gün öncesi diyorlar ama ben gecikmeden sonra pozitif gördüm bu kadınların yumurtlama döllenme süresine göre değişiyor en mantıklısı gecikince yapmak varsa net sonuç almak için
Gizem1504 Mom6535 gecikmeden yapmam büyük ihtimalle belirtim var ama negatif görme ihtimalim yüksek 6 7 gün önce nasip artık
Gizem1504 anneolmakneguzel_ 14ü adet tarihim gecikmeyi bekleyemezsem 2 gün kala yaoarım evde 2 tane var sakladım erken diye 🤭
anneolmakneguzel_ Gizem1504 bat 10, evet verdim birazdan çıkar. Ben internetten 10.lu test almıştım 😂
minikelebek_ prensesannesi-01 estağfirullah ne demek ovulasyon hiç takip etmedim 2 günde bir birliktelik oldu ama geçen ay 12 aralıkta ilk regl günüm ama Pc uygulamasından takip edince 27-28 gibi gözüküyordu yumurtlama
prensesannesi-01 minikelebek_ aynıyız bende bugün kaset test yaptm negatif çıktı 😞 dedim galiba yok bu ayda olmadı olsaydı çıkardı diye düşünüyorum. Bende 12 Aralıkta regl olmuştum 26 27 yumurtlama 28 çatlama gördüm
Gizem1504 anneolmakneguzel_ bende alcaktım ama sürekli yaparım diye 3lü aldım geçen ay 1ini kullandım 2si kaldı :) belirtin neydi güzel haberleri bekliyorum☺️
anneolmakneguzel_ Gizem1504 ilk hamileliğimde ki aynı belirtileri yaşadım. Ağızda değişik tat. Kasık ağrısı ve aşırı şişkinlik. ☺️ evet bende hergün yaptım merak etmektense hergün yaptım ama adete 3 gün kala çıktı sadece 😅
Gizem1504 anneolmakneguzel_ benim göğüslerim aşırı şiş uyku halim çok var şişkinlik geçen ayda vardı nasip artık :)
prensesannesi-01 anneolmakneguzel_ ayy bende bu üç gündür yapıyorum hep negatif bat 11 Ocak çatlama ise 28 Aralık olmuştu