prensesannesi-01 minikelebek_ aynıyız bende bugün kaset test yaptm negatif çıktı 😞 dedim galiba yok bu ayda olmadı olsaydı çıkardı diye düşünüyorum. Bende 12 Aralıkta regl olmuştum 26 27 yumurtlama 28 çatlama gördüm
minikelebek_ prensesannesi-01 umarım vardır belki benimde negatiftir daha belli olmadı,birsürü kan tahlili sonucu çıktı ama hcg düşmedi sisteme anlamadım
prensesannesi-01 anneolmakneguzel_ ayy bende bu üç gündür yapıyorum hep negatif bat 11 Ocak çatlama ise 28 Aralık olmuştu
minikelebek_ prensesannesi-01 canımmm 58 çıktı sonucum 🥹🥹🥹 hala inanamıyorum Allah sanada nasip etsin inşallah
prensesannesi-01 minikelebek_ amin canım amin çok sağol umarım güzel ilerler gebeliğin hayırla al kucağına amin