İki gebeliğim oldu biri kimyasal ikisini de kaset testle öğrendim. Birinde beta 19du diğerinde 17. Varsa inanın kaset testte de çıkıyor. Ben bu ay erken gebelik testi almamaya yemin ettim. Çok yanıltıyor. Sizinkinde inşallah vardır. Normalde sorsan kesin var böyle yanılma olur mu derdim. Ama son dönem testleri çok hassas olduğu için sanırım idrardaki azıcık hcgyi bile algılayıp pozitif veriyor ve bizi yanıltıyor diye düşünüyorum.