Mrzbrvdr gayet iyiydi benim acil sezeryan oldu mesela şansıma esra hanımda o gün nöbetçiydi . Bi sorun vardı ama bana belli bile etmediler fazla strese sokmadan güzel güzel ameliyata girdim ne dediysem oldu ameliyata gireceğim saati bile bana sordular ameliyathane de ayrı ilgililerdi telefonumu içeri aldılar resim çekeriz felan dediler doğumdan sonra çok ağır atlattım bütün hemşireler nazımı çekti diyebilirim ne istediysem oldu . Bebeğim doğar doğmaz yoğun bakıma alındı eminim bütün hastanede öyledir ama bebeğimi istediğim zaman göremedim çok üzücü bir durumdu o . Spinal oldum