Cansunisa Ilayda12345 birde ben 36+4 de yaptım doğum 2400 doğdu küçük biraz o yüzden mama takviyesi yapıyorum tavsiye ettiğiniz mama var mı ?
Ilayda12345 Cansunisa bende 37+1 de yaptım doğum benimki de çok küçük bi bebek 🥲 yopun bakımdan çıkarken doktoru aptamili önerdi ben ilk kızım da aldım ağzına sürmesi sma içiyordu çokta iyiydi uzun süre sma kullanmıştım