Sezgin öncelikle merhaba, açlık şeker oranın gayet iyi tokluk sınırı 140 sende 151 bu demek oluyor ki evet şeker yüksek bu aşamadan sonra tanı testi dedikleri 100 gr veriyorlar saatte 1 kan alıyorlar 5 tüp çıkan sonuca göre de diyetisyene gönderiyorlar önüne geçersen diyetle ilaçsız vs oh ne ala yoksa insülin iğne veriyorlarmış diyetle birlikte ve sürekli bebeği takibe alıyorlar şeker ona da geçmiş mi geçmemiş mi diye vs vs başka hastaneye gitsen eğer imkanın varsa tabii.. bu arada kaçıncı haftandasın sen ben 26+1 68 kilo ile başladım şuan 76 kiloyum