Irmakdkm benim açlık 82 50 lik glukoz mudur nedir içtikten 1 saat sonra şekerim 151 çıktı. Doktor şekerin var ya da yok demedi. ( çok ilgisizdir kendisi) sadece hamur işini azalt dedi. Sanki hergün gün yapıp kek poğaça yiyorum😡 kızlar beyaz ekmek bile yemiyorum. 26+1 im. 58 kiloyla hamile kaldım 71 oldum şimdi bende şeker var mı yok mu bi yardım etseniz. Doğuda ücra bi yerdeyim her zaman doktora da gidemiyorum