Poyrazefeninannesi Tugbakaya ya içimden geçti inan ki nereniz.en çok cıktı kilo olarak yani genişledi?
KuzeyinAnnesi41 Tugbakaya canım kıza benzettim ben benim erkek kesem ay şeklinde yani bu fasulye dedikleri gibiydi kızınsa yuvarlak derler ben kıza benzettim sağlıklı gelsin İnşaallah💕
KuzeyinAnnesi41 Serraa05 Canım erkeğebemziyor senin ki kesen yuvarlak gözükmüyor çünki hayırlısı olsun tabi bunların hepsi tahmin ALLAH saglıklı nasip etsin🙏
Poyrazefeninannesi Tugbakaya bak sadece karnım çıktı benimde erkek dediler bana erkek oldu bacak popo olunca kız diyolar 💆♀️
Serraa05 KuzeyinAnnesi41 bnm içimden basta hep erkek gecıyodu ama kız erkekk hc farketmz rabbim saglıklı bır evlat nasıp etsinde :)
KuzeyinAnnesi41 Tugbakaya poyrazın annesinin dediği gibi canm popo kız derler daha küçük olsun o belli eder herkes kız demiş ama bence sen erkek istiyosun sanırım🙈 olsunn belki erkektirbunlar sadece tahmin canım birşey aşerdi mi?
KuzeyinAnnesi41 Serraa05 gönlünden geçen neyse en hayırlısı doğrusu neyse rabbim onu kucagına almayı nasip etsin canım💙
Tugbakaya KuzeyinAnnesi41 hahaha aynen canım erkek istiyorum ama kız da olsa üzülmem sağlıklı olsun da :)
renes Tugbakaya bu sekılde asla bellı olmaz beklıceksın erkekse 12 13 haftada azda olsa hafıf bellı edıyo
KuzeyinAnnesi41 Tugbakaya bende kız isterdim zilloş zilloş giydiriyim onu diye ama erkek nasip etti rabbim oda babasıyla giyinir artık karizma karizma 🙈🙈 aynen öyle yavrum dur bakalım daha küçüksün herşey olabilir sağlıklı olsunda💕
KuzeyinAnnesi41 Tugbakaya bende ilk kestane şekeri yedim sonra rüyamda nutella gördüm nutella yedim mesela hiç sevmezdim 🙈