KuzeyinAnnesi41 Tugbakaya bende ilk kestane şekeri yedim sonra rüyamda nutella gördüm nutella yedim mesela hiç sevmezdim 🙈
MehmetAkifZeli Tugbakaya pek anlamam ama kız gibi duruyor sağ tarafta kese yuvarlak falan ya öyle derler 👶🏻🍼😍
burhanaltintop Keseye falan aldanmayın bakın hem sağda hem kese yuvarlak ama erkek dedi bugun https://hizliresim.com/v6PdyO
Tugbakaya Sengulkrgz çok net konusuyosun canım sen anlıyorsun galiba bu işten 😂 Tamam yazcam öğrendiğimde