Tugbakaya Kızlar 9+1 deyim bebeğin yerleşimine göre cinsiyet tahmininde bulunanlar oluyormus anlayanlar bakabilir mi :)) Birde fotoyu nasıl yüklüyoruz :)
Aliiss Tugbakaya ay her ne kadar hurafe deselerde insan merak ediyor 🙈 bana da kız gibi geldi erkek kesesi fasulye gibi kız kesesi yuvarlak olur derler bizimki fasulye gibiydi erkek 💙
renes Tugbakaya bu sekılde asla bellı olmaz beklıceksın erkekse 12 13 haftada azda olsa hafıf bellı edıyo
KuzeyinAnnesi41 Tugbakaya canım kıza benzettim ben benim erkek kesem ay şeklinde yani bu fasulye dedikleri gibiydi kızınsa yuvarlak derler ben kıza benzettim sağlıklı gelsin İnşaallah💕
MehmetAkifZeli Tugbakaya pek anlamam ama kız gibi duruyor sağ tarafta kese yuvarlak falan ya öyle derler 👶🏻🍼😍
Yagmurrr Ben böyle bakıp nasıl anlıyorlar hiç bilmiyorum erkek hissettim sağlıklı hayırlı bi evlat oldun inş Allah gönlünüze göre versin
Tugbakaya Yagmurrr ben de bilmiyorum ki canım ama yerlesimine göre tahminde bulunanlar duydum bu sitede
OzgeDgnp Bugün 12 haftalık olduk cmrtsi doktor randevum var bakalım blkibelli olur saglıklı olsunlarda ☺ ama dediginiz bisey duymamıstım
KuzeyinAnnesi41 Serraa05 Canım erkeğebemziyor senin ki kesen yuvarlak gözükmüyor çünki hayırlısı olsun tabi bunların hepsi tahmin ALLAH saglıklı nasip etsin🙏
Poyrazefeninannesi Tugbakaya ya içimden geçti inan ki nereniz.en çok cıktı kilo olarak yani genişledi?