Ben de 36 içindeyim bugün kontrolde 3400 kilo çıktık, doktorum 38de çatı muayenesi yapacakmış ama 4 kiloyu aşacak gibi olursa sanırım başlatıcakmış doğumumu. Bu 2 hafta içinde de kendiliğinden gelmesi için erken sanırım. Suniyle başlarsak nasıl olur endişeliyim ilerlemeyen doğum olursa sezaryene gitmek zorunda kalcaz. İlk doğumum olduğu için bu bilinmezliğin için heyecan mutluluk stres korku hepsi bir arada 😥😅