Gulhanmihra mervemurat16 ben 42 hafta oldum gelmiyor kızım yarın büyük ihtimalle yatış yapıp suni sancıyla olacak
Gulhanmihra Blueeberryy 43 hafta bekleyen yakınım bile var ama tabiki doktor takibiyle çok istedim kendi sancım olsun ama benim kızım gelmek bilmiyor yarın inşallah kolaylıkla sağlıkla alırım kucağıma
Nuriskolosko Kızlar ben de doğum yaptım çok şükür 4 günlük olduk bile minik mucizemle 😍🤲🏻🥰 Hepinize hayırlı kolay doğumlar diliyoruumm 💙🤩
Bonusinem Son 11 gün içindeyiz bakalım nişan geldi bugün dua edin doktorum yarın hastanede olucak sağlıkla alayım minik erkeğimi😎😍
Fndsta47 mervemurat16 biz 37 haftalığız bugün itibari ile herşey tamam sağlıcakla kendisini bekliyoruz . Doğum şeklimiz henüz belli değil
Figen1-2 Aynur4564 anladım. Ya normal doğum bizim tabiatımızda olan bir şey olduğu için daha kolay toparlayacağımı düşünüyorum o yüzden normal istiyorum ama bebeişlerimiz sağlıklı olsun da gerisi hallolur. Rabbim sağlık sıhhat afiyet versin inşallah 🥰
Diloo54 @mervemurat16 39+3 ne zaman gelir hiç bilmiyorum normal doğum bekliyoruz artık 41. Tamamlar mı bilmiyorum🙈😍
Zakine Elifsn bende 36 +2 yim bugun kontrole gitdim 9 ayi tamamlamissin dedi hazirsin dedi haftsya gun verecek cok heyecanlandimm
2prens1prenses__ hasanhatice merhaba sağlıkla alırsın bebişini inşallah benimde 3. Sezeryan olucak kaç haftalikken alicak doktor bazı kişiler 3. Olduğu için daha erken alınıyor diyorlar bende haftaya gun almaya gidicem
Zakine 2prens1prenses__ bebegin gelisimine bagli gelisimi tamamlamissa gun veriyolar zaten bende 36 yim bungun gitdim gelisim tamamlamis dedi,dokuz ayi doldurmussun dedi,haftaya gun verecek
hasanhatice 2prens1prenses__ merhaba amin çok teşekkür ederim 38+6 ya gün verdi son zaman kontrolleri sıkılaştırdı son kontrole gittiğimde de risk almaya gerek yok dedi kilosu falan benim için yeterli beklemenin anlamı olmaz dedi 39 u gören çok nadir bence sezeryan olduğunda
Rabia_Bal 2prens1prenses__ Benimde üçüncü 38+ 1 veya 2 de alıyorlarmış hemen pazartesi doğum inşallah benim