Figen1-2 Aynur4564 evet ben özele gidiyorum. Doktor en geç 40+4 ‘ e kadar bekleyebiliriz dedi. Peki sen özele mi gidiyorsun
Figen1-2 Aynur4564 anladım. Ya normal doğum bizim tabiatımızda olan bir şey olduğu için daha kolay toparlayacağımı düşünüyorum o yüzden normal istiyorum ama bebeişlerimiz sağlıklı olsun da gerisi hallolur. Rabbim sağlık sıhhat afiyet versin inşallah 🥰
Fahriye06 Kader-e merhaba benim ikinci gebeliğim ilkim sezeryan oldu ve hemen sütüm gelmişti kendini korkutma canım gelir elbet
Rabia-T mervemurat16 37+4 üm. Yarın doktor kontrolüm var bakalım ne durumdayız. Çatı muayenesini olmuştum geçen hafta. Normal doğuma uygun demişti. Sadece bebeğin suyu sınırdaydı ve bir de kafası 2 hafta önden gidiyodu.Haftaya tekrar konuşuruz demişti. Sizce sezeryana döner mi
Birbebekannesi01 Rabia-T yaa bizimde kafası 2 hafta önde gidiyormus. Devlette artık ssvd yapılıyormuş onun için çok hevesliydim ama kafası beni bi korkuttu ilk dogumum sezeryandi beni almazlar muhtemelen sizde bir sorun bakalım ne diyecekler
Blueeberryy Maviniz yalanci dediginiz kasiklardami agri benim karnim kasiliyo ama 28 den beri oluyo o ona alistim artik😂
civcivim__ mervemurat16 17 günüm kaldı ama 2 gün önce nişanım geldi bir an önce doğurmak istiyorum artık bel ağrım çpk var
hasanhatice Benim de çarşamba günü sezeryan ile 3. Doğumum olacak Allah nasip ederse kaldı iki günümüz ve ben bu kez doktorumun önerisiyle tüplerimi de bağlatmayı düşünüyorum
2prens1prenses__ hasanhatice merhaba sağlıkla alırsın bebişini inşallah benimde 3. Sezeryan olucak kaç haftalikken alicak doktor bazı kişiler 3. Olduğu için daha erken alınıyor diyorlar bende haftaya gun almaya gidicem
Aynur4564 Ilk_bebegmm99 ya ben çok korkuyorum yaklaşık bir saattir aşırı bir korku sardi napim bilmiyorum
Senasoy16 36+2 yim ocak sonu gözüküyor doğum. Haftaya çatı muayenem var tırsıyorum😂 hepimiz sağlıkla kolaylıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah ❤️
bboran 37+4 benimde her an bekliyorum agrılarım oluyor özellikle sabahları 🤦🏼♀️ 38 haftada kontrol var acaba çatı muayenesi falan yapar mı diye düşünüyorum şimdi 😁
Mrv30 bboran Agrın varsa yapar benim de çarşamba günü 38.haftalık olucam bu randevu da çatı muayenesi yapacak.
Betusmsr ayseheyecanli Belirti göstermeden doktor kontrolünde 14 9 cıktı alfamet yazdı doktorum tamsıyon tskıbı istedi 13 14 ten asagı düşmedi İlacı günde 4 e çıkardık suan cok sukur normal ebet doktorum 37 en gec 38 de alırım dedı