Bizde 38+2 yiz kızımın gelmek gibi bir çabası yok ilk doğumum olacak nasipse sağlıkla kavuşalım doktorum kanala girmek için baş pozisyonu uygun değil dedi perşembe kontrol var bakalım kafasını çevirmediyse haftaya kavuşacağız sezeryan ile alacak 🫶 hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah