Leylasiva21 çok haklısın , iletişimi baslatiyorlar , mesajını yaziyorlarlar karşıdaki alici da mesajına cevap veriyor ama dönüt yok , gerçek hayatta da böyle olsalar zaten insanlar iletişim engeli olduğunu düşünür böyle insanlar , yada işine geldiği gibi cevap veriyorlar bizde saf saf yazıyoruz yardımcı olmak için, ben bir kaç tane isim görünce direk yazmıyorum:)) akıllandım aklımda kalan olunca bu tarz insanların postuna yazmıyorum , değmez:)