AnayimBenAna_ mcansu geçen haftalarda bacağıma kramp giriyodu o geçti neyse ki resmen topal olmuştum eşim dalga geçiyodu ben topallamaya başlayınca seni gidi topal açıyodu telefondan 😂
Aylaa123 Minat9496 bazen bende merak ediyorum isimlerini tanıdıklarımı görmeyince halbuki tanısıklığımız bile yok nasıl bi yerse burası 😅😅
Minat9496 Kızlar birde bilginiz var mı ilk çocuktan sonra kilo verdik , ama ikinci de doğum kiloları daha çok yapışıp kalıyor diyorlar , doğru mu acaba,nefret ediyorum kilodan direk başından alan biriyim çünkü
AnayimBenAna_ Minat9496 sezaryendi evet zorunlu oldu plasentadan ayrılmış kızım yoğun kanamayla gittik hemen aldı doktorum
Minat9496 AnayimBenAna_ o zaman en azından ikinci doğumun planlı olacak sezaryan oldugu için zaman konusunda avantajin var
Aylaa123 Minat9496 benle hamile olanlarla hep birlikte doğurduk bende artık çok aktif olamıyorum bebekten onlarda öyle büyük ihtimal 😅
Minat9496 AnayimBenAna_ ben bunda da aldım ya ilkte 17 kilo aldım, bunda da 17 kilo aldım şimdilik 🤨 sanırım ikinciler zor gidiyormuş ilkten ziyade 😐🤔
Minat9496 AnayimBenAna_ sağlıkla gelsin insllah ,38den sonra zaten anne karnında kilo alımı da çok yavaşlıyor durmasa da olur geliyor bana..🤔
Minat9496 AnayimBenAna_ darısı ikincilere insllah ben en çok kiloyu takıyorum doğum sonrası, emzirme ve kilo
Minat9496 AnayimBenAna_ ilkte çok kiloyu takardm düzgün beslendim ona rağmen 3330 doğdu, bu bebekte 3 kilo civarı doğar dedi bebek ama asla umursamadim çünkü doğum sonrası zaten topluyor bebek kendisini benim için 2.5 kg geçsin yeter diyorum , halen de aynı fikirdeyim
AnayimBenAna_ Minat9496 aynen öyle 2500 doğdu kızım bak 3 yaşını geçti bile zatıf bebek daha çabuk toparlıyor