AnayimBenAna_ ilk cocugumdada böyleydim hep takılırdım çocuğum bir doğdu telefonla ilişkim kesildi annem covitti , kayinvalidemler bize gelmişti kayinbabam ,kaynim , yeni bebek falan derken dengem sasmisti yogunluktan uygulamayı unutmuştum o dönem sonra da silmiştim, şimdi doğumdan sonra sanmıyorum silmem herhalde öyle yaaa o😅