mcansu Minat9496 😁😁😁 ben o bekleme süresini ilk gebelikte sonuna kadar yaşadım sonu gelmiyor gibiydi resmen
AnayimBenAna_ Minat9496 aynen öyle 2500 doğdu kızım bak 3 yaşını geçti bile zatıf bebek daha çabuk toparlıyor
Minat9496 Obirtazeanneee gerçekten çok haklısın hepsi de doğum hikayesi, doğum hikayesi okumak isteyen arama kısmına yazar okur zaten, bu kadar fazla olmasına gerek yoktu
Aylaa123 Minat9496 benle hamile olanlarla hep birlikte doğurduk bende artık çok aktif olamıyorum bebekten onlarda öyle büyük ihtimal 😅
mcansu AnayimBenAna_ amin inşallah 🌸 sütüm gelir mi bebek iyi emer mi 38 erken mi 🥴 annelerin kafası cidden çarşamba pazarı oluyor