Benim sağlık ocağımda mi bir problem var acaba cimere şikayet etsem olur mu yenidoğan bebeklere yetecek kadar aşı geliyor şehir hastanelerine git orda yaptir dedi zaten sehir hastanesine gitme gibi bir durumum söz konusu olamaz hem çok uzak hem sıra bekleyemem bana çok saçma geldi bu durum