Ervazengin01 son 5 gözüküyor normal doğumuma önüme de sürekli kötü geçen doğum hikayeleri düşüyordu hatta dün ben yapamıycam herhalde normal doğumu dedim hem acı eşiğim çok düşük olduğunu düşünüyorum hem de bilmiyorum zaman azaldıkça daha çok korkmaya başladım böyle pozitif hikayeler gördükçe tekrar umudum yeşeriyor açıkcası sağlıcakla büyüsün bebişiniz 🫶🏻