Merhabalar ben uygulamayı yeni indirdim nasıl kullanacağımıda bilmiyorum ama çok merak ettiğim bişey var lütfen yardımcı olurmusunuz çok heyecanlıyım benim adetim ayın 8 de oluyor bu ayın üçünde iki tane test yaptım çünkü iki haftadır hafif adet ağrılarım kramplar vardı iki testte bozitif çıktı aynı gün yapmıştım şimdi adetime 3 gün var fakat adet ağrıları gibi çok ağrım var başta iki hafta önce hafifti ama şuan fazla batma hissi var karnımda alt karnımda bide sanki özellikle sol tarafımda su fokurduyormuş gibi bir his var sizce hamilemiyim yoksa adet hormonlarım yüksek diye mi pozitif çıktı