myavocado Dilaraa0740 ben kart ile ödemiştim ama kapıda ödeme seçeneği var mı bilmiyorum, sitesine bakın isterseniz
VildanTutak Bende kızımın doğumunda çikolata dağıtmıştım kimseyede kötü çikolata almış cimri dedirtemem valla harem chocolate diye bir yer var her türlü çikolatayı satıyorlar hediyelik çikolata yeri gibi bir şey tadını çok beğendim gelen misafirlerimde çok beğendi sitesi bu https://www.haremchocolate.com/
Tesen omeryamac link atmak yasak sanırım satıcı ismi vereyim. Popy gift chocolate. Bugito diye aratırsanız çıkar. 400 tl olmuş şuan.
bebegiim1 myavocado siz sitesinden mi yaptırdınız ben sitesinden aldım kargoya verildi diyor ama sipariş numarası yanlış çıkıyor gelir mi ulaşamadım da kaç günde geldi wp de dönüş yapmıyor
myavocado bebegiim1 Trendyol üzerinden sipariş vermiştim, çünkü sitesinde 20-30tl daha ucuz idi. İki günde filan ulaşmıştı sıkıntısız
bebegiim1 Bahar_123 sitesinden aldım bende kargoya verildi diyor ama takip no yanlış diyor wp de dönüş yapmıyor gelmeyecek mi ki ne yapsam
bebegiim1 Bahar_123 takip kodu doğru muydu sipariş verince iletişime geçebildiniz mi kod yanlış çıkıyor takip edemiyorum ben
Yogurtlupilav ayseheyecanli ben gıda perakendesinde çalışıyorum senelerdir, 2 ay bile beklememeli aslında.. zaten isim basılan çikolatalar ya şölen ya da melodi fabrikasından çıkıyor. Tazeliği açısından Direk onlardan almak daha mantıklı olabilir.
Lucyprettywoman Yogurtlupilav doğru. Yogurtlupilav mabel de var iğrenç markalar hepsi. Pelitin üzerine asla cikolata tanımıyorum
Lucyprettywoman Ybvvv normal güya ama aşırı saçma fiyatlar Çikolatacıda calısmıs biri olarak söylüyorum, 2,5 katı kâr Ve pelit valonia dışında cikolataya , cikolata demem
DogaMom Ybvvv kendim satışını yapıyorum, maalesef maliyetler o kadar arttı ki kaliteli bir şey istiyorsanız bu fiyatlar çok normal 🥲
eliff4 Ybvvv ben Instagram’dan 100 adet çikolata mukavva kutu bide 400 ml misafir kolonyası 1550 TL’ye yaptırdım tadı çok güzeldi dayanamadık eşimle bitane yedik paketlerinden açmaya kıyamadım 🥰☺️