Ybvvv çikolatayı hiç düşünmedim daha, son ay yaptırmak istiyorum. Çikolata +4 derecede maksimum 6 ay tazeliğini koruyan bir üründür, aklınızda olsun, çok erken yaptırmamakta fayda var.
Hediyelik için ise darüşşafaka ya da lösev i düşünüyorum. Kesinlikle boşa verilmiş bir para bence hediyelik, bari birilerine faydalı olsun.