Larraa Bende 29+4 teyim alışverişin %90 ını tamamladım. Geçen hafta eşimle birlikte dip temizlik yaptık evimizi bebeğe göre ayarladık fazla eşyaları hep depoya yerleştirdik. Daha erken diye düşünüyordum ama sizin yazınızı okuyunca mantıklı geldi son haftalarda iyice ağırlaşmadan yapmak en iyisi ben de bu hafta yıkama, ütüye başlayayım en iyisi. Ek olarak ben pilatese başladım hem bana hareket olsun hem de doğumu kolaylaştırır diye düşündüm. İnşallah bebişlerimizi sağlıklı, sıhhatli ve kolay şekilde kucaklarımıza alalım🥰❤️🤲🏻🤲🏻🌸