30 haftalıktan selam, benim kızımın odasını herşey hazır kıyafetler yıkandı ütülendi, ev temizliği yapıldı ev doğuma hazır beklemede. Ben kayınvalidem de kalıyorum riskim car diye Böylelikle ev dağılmaz hiç öyle durur:)
İki hafta sonra hastane çantamı hazırlcm başka hiç birşey im kalmıyor.
Almam gereken bit iki eksik var bu ay alacam pişik kremi şampuanı falan öyle. Ben hazırım:)))