Happymothers Larraa 35+4 olduk eşyalar yıkandı hazırlandı ama valizin içine yerleştirmedim daha bu haftalarda artık herkes doğurabilirim gözüyle bakarken bendeki rahatlık peki🙃 bazen bebişin çok aşağıda olduğunu hissediyorum yürümede problem yaşadığım oluyor ama genel olarak herhangi bir ağrım yok şimdilik benle aynı zamanda olanlar sizde var mı hiç belirtiler falan ilk gebeliğim olduğu için neyin tam olarak belirti olabiliceğini bilmiyorum açıkçası
DidemB Larraa 38+2 den selamlar. Herşeyimiz tastamam. Çeşit çeşit okunmuş sularımız zemzemimiz okunmuş pirinçlerimiz bile hazır🤭valiz süslemeler kolonya çikolata araba bagajında yerini aldı. Sadece minik beymizin gelmesini bekliyoruz. Rabbim evlatlarımıza sağlıkla kavuştursun hepimizi 🩵
Sab16 Aryayldz hayır canım çok taze hatta bir tarif var onu pişirip atıyorsunuz tatlı kurabiye tarifi bir tane tuzlu onu da pişirip atıyorsun bir çeşitte pişirmeden yaptığım var starbuck kukisi diye geçiyor her kurabiye de dolaba atılır mı onu tam bilmiyorum canım
Aryayldz Sab16 starbucks tarifini yeni öğrendim. Denemek lazım tabi. İnternetten bulduğum birkaç tarif var denemek istediğim ama buzluğa girip girmeme konusunda tereddütteyim. 40 Imız çıktıktan sonra acaba toparlamış olur muyum? O zaman yapsam diye de düşünüyorum bir yandan. Nasıl yapsam bilmiyorum. Kayınvalidem gelecek yaşlı kadıncağız. Ona da bakmam lazım. Artık ne yapabilirsem şans benim için. Çok teşekkür ederim bilgi için💕
Gulcinipek Larraa 32 den selamlar kızlar 😊 herkes yazıyordu ağırlaştım vs diye ama yaşamadan bilemezmişim 😂 benim şansım annem ve kayınvalidem geçen hafta geldiler herşeyi yıkayıp ütüleyip hastane çantamı da hazırlayıp gittiler bin kere teşekkür 🥰 ben rutin ev işini bile zor yapar oldum . Şimdi kızımı bekliyoruz erken doğum riskim var zaten hayırlısıyla sağlıkla gelsin yavrularımız ❤️ buzluk işini de boşverdim kim ne bulursa yesin 😂
Larraa Gulcinipek Elleri dert görmesin çok şanslısınız 🌸 Geniş bir ailem var ama herkesten uzakta olunca iş başa düşüyor ama heyecan var, heves var bir şekilde yapılıyor 🥰
ikibaloglanannesi Larraa ikinci bebeğine hamile olan bir anne olarak 30 olmadan her şeyini halledin. Çünkü 30′dan sonra ağırlaşıyor insan. Sağlıkla kavuşun🌸
Larraa ikibaloglanannesi Aslında planım buydu 27’de başlayacaktım ama geçen 2 hafta çok yoğun olduğum için erteledim. Zaten 30 olmak üzereyim ama 30’lu haftaların başında halletmiş olacağım inşallah 🥰
Larraa Maviniz Ay en güzel ama zamanın en yavaş olduğu bölümdesiniz sanırım 🥰 Sağlıkla gelsin beyfendi 💙🙏🏻
Larraa rumikaa Aynı düşünceyle bir an önce başladım. Çoğu kişi 33-34 te falan başlamayı tavsiye ediyordu hatta ama o riski alamadım 😄
Larraa merveahrl Allah yardımcınız olsun. Daha zamanınız var ama ev taşıma olayı zor bir de riskli olması 😕 Ama merak ettim allah güç kuvvet verecektir. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻🌸
Larraa Kubra2222222 Ay dimi ya. Tahmin edebiliyorum şimdi bile 2-3 hafta öncemle aramda enerji olarak dağlar kadar fark var. İlerleyen haftalarda nasıl zorlanarım kim bilir. Bitsinde kurtulayım 🥰
Larraa ikibebeliannis Her şey hazır, kafa rahat bir şekilde final yapmaya hazırsınız yani 🥰 Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻💕
Larraa tomrisinaannesi Çok haklısınız. Ben de bu yüzden yapayım bitsin dedim🌸 Kızçeniz sağlıkla gelsin inşallah 💕🙏🏻
tomrisinaannesi Larraa inşallah sizinki de sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah bu arada o hastane bavulu hiç kapanmıyor bilginiz olsun her hafta açıp bi eksik ekliyorum diyebilirim 😂🫢🙏🏻
DidemB Larraa geldi geldi 🫣 o mesajı yazdıktan bir kaç saat sonra gelmi minik bey 🤭🥰 darısı sizlerin başına
Gulcinipek Larraa hemencecik biter inşallah Allah yardımcınız olsun 🙏 yaparken duygulanıyor insan tadı bi başka 🥰
Ainka 35 ci hafta. Dediklerinizi yaptım, çantam hazır ne olur ne olmaz. Ertelemeyin)) bunların ne zaman gelmek isteyecekleri belli olmaz. Temizlik kaldı o kadar. Son trimestrede gözleri ağrıyan var mı aranızda?