merveahrl Larraa ne kadar özenilesi bir durumm ben daha kıyafet bile almadım üstelik daha ev taşıyıcam 🥲
Masal30 Larraa merhaba bende 27. Haftalardayim bende yavaş yavaş hazırlıklar yaptım 30 yakın biter buzluk işleri de düşünüyordum ama başlamadım daha sırt ağrısı izin verirse onuda yapacam 🥰maşallah siz bitirmek uzeresiniz 👏🧿
Larraa Masal30 Aslında yeni başladım sayılır bende. Direk yıkama ütülemeyle başladım ama alışveriş olarak eksiğim kalmadı o baya avantaj sağlıyor 🥰 Sağlıcakla gelsinler inşallah bebişlerimiz 🙏🏻💕
isimsizdir Larraa bizde 31 haftalık olduk herşey yıkandı utulendi hazır cantamizda hazır sadece hemşireye vereceğim elbise kalmış knuda hazirasam tamamdri
Larraa isimsizdir Maşallah süper valla erkenden bitirmek psikolojik olarakta insanı rahatlatıyordur 🌸
Birbebekannesi01 Larraa 37. Haftaya giriyorum yarin 🥲 çantam hazir ama içine hala koyacak eksikler cikiyo. P.tesi günü doğum için tarih almaya gideceğiz hem heyecanlıyım hem de üzgün
Larraa Birbebekannesi01 Ah hiç mi bitmez bu eksikler 🥲 Aynı bedende son zamanlar yani tadını çıkarın 🥹🤍 Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻🌸
Larraa Gizemnurozgul Amin 💕🙏🏻 Biz normal doğum olarak planlıyoruz bu durumda kızım ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek 🥰
isimsizdir Larraa evt ilk gebeligimde geç yaptım kızım 36 haftada doğdu herşey karma karışık oldu beşik falan hemsi eve gelince kurmuştum bunda tedbirimi aldım herşeyi hazır beşik kurumunu da kotrole gideyim doktor ne derse ona göre kuracam
Maviniz Larraa 38+4 ten selamlar😊 artık beyefendinin gelmesini bekliyorum😂 ben bütün işlerimi bitirdim sadece doğumu bekliyorum 🫠
Larraa Maviniz Ay en güzel ama zamanın en yavaş olduğu bölümdesiniz sanırım 🥰 Sağlıkla gelsin beyfendi 💙🙏🏻
rumikaa Larraa 30+2 dün çamaşırları yıkadım bende bugün ütü yapacağım sonrası hastane çantası hazırlığı vs şimdi bile nefesim daralıyor bi iki işte hafta ilerlerse hiç yapamam
Larraa rumikaa Aynı düşünceyle bir an önce başladım. Çoğu kişi 33-34 te falan başlamayı tavsiye ediyordu hatta ama o riski alamadım 😄
Larraa merveahrl Allah yardımcınız olsun. Daha zamanınız var ama ev taşıma olayı zor bir de riskli olması 😕 Ama merak ettim allah güç kuvvet verecektir. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻🌸
Cheryy1 Aryayldz ben çayli kurabiye yapar atarim buzluğa genelde cikarincada taptaze buzluk kokusu vsde iyi paketlenince olmuyor çaylı kurabiye hazir gibi cok güzel oluyor tavsiye ederim🍪💖
Alyask Larraa 36 haftadayız hersey hazır oğlumun çantası benimki ütü falan bitti çoktan 😇 bitek besıgını açıp kurmak kaldı inşallah birde son haftamda yardımcı abla alacağım bitti 🦋
Kubra2222222 Larraa valla ben bugün 36 oldum hala kendi çantamda eksiklerim ve dip köşe temizliğim kaldı aşırı aşırı zor bel ağrısı çok oluyor hemen hazırlanın 🤭
Larraa Kubra2222222 Ay dimi ya. Tahmin edebiliyorum şimdi bile 2-3 hafta öncemle aramda enerji olarak dağlar kadar fark var. İlerleyen haftalarda nasıl zorlanarım kim bilir. Bitsinde kurtulayım 🥰
A14B05T Larraa bende bugün 33. Haftamdayım kıyafetleri odası hazır haftaya temizliğimi yapacağım tek yapamadığım için eşim arkadaşım hep birlikte yapacağız ☺️ sonra ki hafta da hastane çantamı ve buzluk hazırlığımı yaparım bende 🥹
ikibebeliannis Larraa hazırlıklar 36 hafta demeden bitti dip köşe temizlik falan Şuan 37+3 üm artık doğurmak istiyorum
Larraa ikibebeliannis Her şey hazır, kafa rahat bir şekilde final yapmaya hazırsınız yani 🥰 Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻💕
tomrisinaannesi Larraa 35 haftalığım bende bu şekilde yapıp bekledim yapın çünkü sonrasında zaten ağırlaşıp yapamıyorsunuz benim de kızçem olucak 28 ocağa gün aldım 🩷🎀
Larraa tomrisinaannesi Çok haklısınız. Ben de bu yüzden yapayım bitsin dedim🌸 Kızçeniz sağlıkla gelsin inşallah 💕🙏🏻