Larraa Bnguuu_102 Nasıl hızlı geçti zaman 🥹 Çok az kaldı hepimizin. O kıyafetleri hazırlamak çok duygu yüklü bir iş ya 🥹🩷 Amin her birimiz sağlıcakla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🏻🌸
Bnguuu_102 Larraa deme deme hele 20 den sornası hiç anlamadım öğreneli 6.5 ay olmuş yarım yıldan fazla bakıyorumda iyi kötü neler sığdırmışız valla minicik minicik kıyafetleri hele 🥰 yıkanınca da pek bi küçük oluyor zaten minicik çorapları falan asamadım bugün tele düştüler hep mandalla tutturdum 🥲
ilkknurr707 31+2 haftalığım bende ne temizlik yaptım ne de çantalarım hazır sağlık olsun da yavaş yavaş hazırlarız vakit geçmiyo zaten sabırsızlıkla oğlumu bekliyorum 🐣💙🥹
Larraa ilkknurr707 Yapmaya başladınız mı zaman nasıl geçer anlamazsınız bence 🥰 Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻🤍
Sedabecerikli Haftamda başladım yıka ütüle katla işine 1 haftada ancak bitirebildim çantamı da hazırladım yaptığım yemekleri biraz fazla yapıp uyutuyorum yapamayacağım zamanlar hazır olsun diye büyük temizliğim kaldı sadece onuda hallettikmi tamamdır ☺️
ilaydarabiaoz Larraa wallah üçüncü gebeliğim 30 haftalık olduk bugün daha kıyafetleri yeni yıkadım pazar günü eşimle utulerim 2 3 gün sonra kendi eşyalarımı alıp çantamı hazır ederim sonrası buzluk hazırlığı toplam 3 kilo aldım bu zamana kadar kavuşmaya son 54 gün korku var sezeryan olacak tansiyon yükseliyor arada ama iyiyiz 17 haftadan beri sancılarım var arada hastane serüvenleri oluyor ama alıştık tabikide bu şekilde 🫣🤭🤭🤣🤦🏻♀️
Larraa ilaydarabiaoz Geçmiş olsun. Baya ilerlemişsin sağlıcakla gelsin inşallah bebişiniz 🌸 Benim de 23. Haftadan beri oluyor sancılarım. Şekerde var. Hep bir korku vardı doktor hep normal dedi alıştım artık ☺️💕
Baby_B Larraa 29.haftadayimm Dün kizimi gördük epey buyumus minnosum🥰 Ben ütülemeyi yerlestirmeyi 28.haftada bitirdim.Kesinlikle agirlasmadan yapilmali.. Sehir disina ciktik simdi 1 hafta sonra hastane cantam icin eksiklerimi tamamlarim 31.hafta gjbi hastane cantami hazirlayacagim Insallahh 32.haftada buyuyen besigimiz gelecek insallah Odayla ugrasicam avize perde falan derken hizla gececcek gunler🥰🥰 Son 77🥰
Larraa Baby_B Maşallah ya sağlıkla gelsin kızınız 🩷 🧿 Ne güzel erkenden halletmişsiniz darısı başıma artık bitireyimde rahat edeyim ☺️☺️
Aysegul222 Larraa bizde 35+5 olduk ütü kiyafet işini hallettik ama dip köşe temizleme işi kaldı onuda yavaş yavaş yapiyorum inşallah sağ salim kucagimiza alalimda
Sab16 Larraa bugün tam 34 haftalık olduk 🥰🌸 Kıyafetler yıkandı ütülendi yerleştirildi ➕ Hastane çantası hazırlandı ➕ Buzluk hazırlığı yapıldı ➕ Ve 3 gün önce detaylı temizliğe başlandı ama henüz bitmedi ve bitmeyecek gibi duruyor 😀 Bir tek hediyelikler kaldı dağıtılacak onları da kendim hazirlicam ama en sona bıraktım geniş geniş onlarla uğraşırım işin en eğlenceli kısmı 🥰🌸 Buzluk için de borek kurabiye sarma falan yaptım kendimiz için de kışlık biseyler koymuştum bir de ekstra köfte yapıp attım ☺️☺️
Larraa Sab16 Maşallah bitirmişsiniz sayılır 💕Kalanı da biter inşallah🌸 Buzluk için yazdıklarınız ayrıca fikir oldu teşekkür ederim 🥰
Aryayldz Sab16 kurabiyeleri buzluktan çıkardığınızda buzluk kokusu yada bayatlama gibi bir durum oluyor mu? İlk gebeliğim kurabiyeleri doğumdan sonraya düşünüyordum. Koku ve tazelik olmaz diye. Hiç buzluğa kurabiye atmadım ben. Mantı, börek, köfte yaptım.
Aryayldz Larraa uygulamaya göre aynı haftadayız. Hala almadığım eksiklerim var. Nasipse bu ay dolabını alıp kıyafetlerini hemen yıkayıp ütülemeye başlayacağım. Buzluk hazırlığı sadece biraz börek sardım.Kıyafet ütüleme işini bitirir bitirmez buzluk hazırlığına devam ederim. Kapı süsü ve hediyelik eşyasını aldım. Mevlütte ne dağıtırım bilmiyorum.Doğumdan sonraya bırakacağım o işi. Doğumdan sonra da inşallah halim ve vaktim olur kurabiye çeşitleri yapmam lazım gelecek olanlar için. Malum şuan hem çalış hem eksiklere yetiş derken vaktim kalmıyor. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Gerisi boş💕
Larraa Aryayldz Amin sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz 🙏🏻🌸 Yapılacak işler maalesef bitmiyor ama bir yandan da bu zamanların geçmesi için çok iyi oluyor 🥰
Cheryy1 Aryayldz ben çayli kurabiye yapar atarim buzluğa genelde cikarincada taptaze buzluk kokusu vsde iyi paketlenince olmuyor çaylı kurabiye hazir gibi cok güzel oluyor tavsiye ederim🍪💖
Sab16 Aryayldz hayır canım çok taze hatta bir tarif var onu pişirip atıyorsunuz tatlı kurabiye tarifi bir tane tuzlu onu da pişirip atıyorsun bir çeşitte pişirmeden yaptığım var starbuck kukisi diye geçiyor her kurabiye de dolaba atılır mı onu tam bilmiyorum canım
Gizemnurozgul Larraa hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah ♥️ günü gününe bizim de aynı 🧿 biz hazırlıklarımızı yaptık ufak tefek eksiklerimiz kaldı doktor 3 Mart dedi doğum için sezeryan olacak inşallah size bir şey dediler mi
Larraa Gizemnurozgul Amin 💕🙏🏻 Biz normal doğum olarak planlıyoruz bu durumda kızım ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek 🥰