-incila- Benimde demir 6.16 çıkmıştı. Ama bana kan ilacını düzenli kullan dedi doktorum düzenli kullanmama rağmen yeni kan tahlilimde hct 31’den 30.9 a düşmüş. Neden takılmadı öyleyse. 35+4 haftalığım doğumda sorun olur mu diye düşünmeden edemiyorum
Sevvalarya- -incila- aslında bana da takılmıyordu ama beneğimin karın çevresi gerilemiş gelişmemiş 1 hafta kadar demirden dolayı diye tahmin ettiği için takılıyor sizin herşey normalse belki ondandır
-incila- Sevvalarya- evet benimde karnı önden giderken son bir aydır geriledi. Ama bana öyle bişety demedi demirle alakalıdır die
aycicek_ Sevvalarya- merhabalar ben özelden aldım. 2 kutusu 1300 lira tuttu. Yatıl falan da göstermediler acile 200 lira verdim yapılması için.
SevalElmas Damlatepe evet aldım yatış yapıldı bir iki gün inanılmaz kemik ağrısı yaptı bende kemik iliğinden kan ürettiği için tabi bende oldu diye sizde olacak diye birşey yok
-incila- Aysezey biri hct düşerse demirde düşüyor demişti bana ordan aklımda kaldı yoksa bende bilmiyorum
DryStr @Sevvalarya- ben özel takipliyim normalde eczanede12 küsür bi fiyatlı ama doktor rapor yazdı o şekilde 1 küsüre aldık günü birlik yatış yaptık 1 saatlik sürede bitti yan etki vs olmadı ben çıktıktan sonra avm de baya gezdim hatta
DryStr @Damlatepe bende geçen haftalarda aldım günü birlik yatış yapıldı ilaç normalde 12 küsürdü ama raporla 1 küsüre aldık. Yan etkisi bende olmadı aksine kendimi sonraki günlerde eskiye göre daha dinç hissediyorum . Sanırım devlette ücretsizmiş bi duruma göre bakın isterseniz
DryStr @Sevvalarya- evet kendi doğum doktorum yazdı benim gebeliğin başından beri düşüktü yükseltmek için hap vermişti işe yaramadı sonra hapı değiştik yine olmadı en son damardan verdik çünkü benim sezaryen kesi yerim incelmiş önümüzdeki muayeneye de duruma göre 2. Dozu vericek
Aysezey -incila- anladım ben kansızlık için hemoglobin e bakılıyor diye hatırlıyorum da ilk defa duydum hct yi. Çok teşekkürler 🙏🏻🌼
-incila- Peki demir düşüklüğü sizde aşırı uyku hali, halsizlik yapıyor mu? Gözümü açacak halim olmuyo gün içinde. Eklem yerlerim tutmuyo
Kubraoyku Minnakpopus merhaba bu parayı hangi aşamada ödüyorsunuz. Ben bugün devlette taktırdım ne ilaç aldım ne para ödedim ileride eczanede falan borç olarak çıkar mı?
Minnakpopus Kubraoyku hangi paradan bahsettiğinizi anlayamadım. Bende hiçbir ücret ödemedim takılan 4 seruma çünkü tamamen devlet karşılıyor
Kubraoyku Minnakpopus yazdığınızı yanlış anladım sanırım. 300 500 tlsini devlet karşılıyor diyince kalanı devlet hastanesi de olsa biz ödeyeceğiz sandım. Ama siz özel hastaneden bahsetmişsiniz :) özel muayenede doktorumda yüzde 10unu ödersin devlette dedi ama bende ödemedim henüz birşey.
tomrisinaannesi Damlatepe merhaba benim kanım her ay daha çok düşüyor geçen hafta bi doz serum bağlandı cuma günü 2. Dozu takacaklar yarın da kan testi vereceğim sonucu paylaşırım yükselip yükselmediğini ne kullandıysam asla fayda etmedi 8’e düştü en son 35 haftalığım
Damlatepe tomrisinaannesi inferject in iki dozunuda aldım. Pazartesi bende kan vereceğim 4 tü en son kaça çıktı yada çıktı mı bakacağız
tomrisinaannesi Damlatepe bende birazdan kan vereceğim acilde doktoruma sordum yine yükselmezse noluyor diye doğum esnasında kan bağlıyoruz direkt dedi 🥹