Sevvalarya- bak bana Mardindeki aile hekimim 1 senedir diyordu bu değerlerle olmaz bak damardan alman lazım bayılır kalırsın falan dediği de oldu acil mersine memlekete gittim dahiliyeden randevu aldım bişe dememe gerek kalmadan değerlerimi görüp anında rapor çıkarttı serum taktı sonra mardine geldim geri kalanıda taktırdım durumu izah edip yani zaten değerler yerdeyse bişe demene bile gerk kalmıyo. Hatta hemşire bana dediki çok pahalı bir ilaç bu öyle 1-2 serumla toparlayamazsın eğer seni özele yönlendirirlerse parayla al diye alma sakın devlet sıfır ücret karşılıyor değeri 6-7 in altındakileri demişti